-

Ruční vřetenové sekačky nejsou konstruovány k pravidelnému broušení. Výrobci počítají s tím, že až sekačka nebude schopná kvalitního střihu, tak se zlikviduje. Nabroušení však samozřejmě možné je, ale je to pracnější. 

Brousíme tyto značky vřetenových sekaček:

- Al-Ko,
- Bosch,
 - Brill,
 - CMI,
 - Einhell,
 - Fieldmann,
 - Fiskars,
 - Gardena,
 - Hecht,
 - Husqvarna,
 - LUX,
 - MTD,
 - Stiga,
 - Webb,
 - Wolf-Garten a další.

Zimní servis

Zimní servis probíhá od listopadu do konce ledna

Příplatky dle odeslání objednávky: 

  • Včas (do 17.10.): základní cena dle značky a modelu
  • Za minutu dvanáct – 18.10. až 9.11.    +350 Kč
  • Minutu po dvanácté – 10.11. až 31.3.   +1000 Kč

Doprava: 

- osobní předání v termínu dle domluvy v Praze 12 - Komořanech, Kyslíková 1984 za 0 Kč
- náš řidič a naše auto za 799 Kč (vyzvednutí a vrácení na Vaší adresu),
 - není nutné sekačku balit.

Centrum Vretenovych Sekacek Servis (10)

Upozornění: vřeteno je potřeba pravidelně seřizovat, aby kvalita střihu byla perfektní. U některých značek se seřizuje vřeteno vůči spodnímu noži, který je pevný a u jiných značek je to obráceně, vřeteno je pevné a přitahuje se spodní nůž. Toto seřízení je potřeba dělat například každých 14 dní, nebo kdykoliv, kdy je vidět, že kvalita střihu se zhoršila. 

Zasílání sekaček na broušení a z broušení kurýrem: tuto metodu příliš nedoporučujeme, pokud nemáte originální obal sekačky s výplněmi, vzhledem k vysokému procentu poškození během doručování. Při převzetí zásilky ze servisu, rozbalte sekačku před kurýrem a vše vyfoťte, i přesto, že není zřetelné poškození obalu. Sekačku vybalte a zkuste zkontrolovat čísti, kde jsou šrouby pro uchycení do sekačky, ty jsou na naražení nejchoulostivější. Pokud jakékoliv poškození zjistíte, ihned to reklamujte u kurýra. Pokud toto neuděláte, nebude záruka dopravcem ani námi uznána.

Pro předání a vyzvednutí sekačky na servis využijte raději osobní variantu.